mandag den 8. oktober 2012

Hækle Tøs

Min weekend har været med FULD FART FREM på den aller fedeste måde.

Fyldt med hygge og kreativitet, hvad mere kan man ønske sig ?


Weekenden bød også på besøg og overnatning hos min kære KAREN der lige syntes at denne kop var skabt til mig, vil nu mene at hun også er STOR kandidat ?


Koppen er lavet af Helle D og jeg ELSKER den, skal snart fyldes med min yndlingste, sort te med 4 citrus fra LØV.


Dagen skal her bruges til at "fordøje" alle de skønne indtryk og oplevelser, forkælelse af familien der har savnet og været savnet og til at pleje et uønsket virusbesøg jeg har fået....

Nyd Dagen

KH

8 kommentarer:

Kirsten sagde ...

NEJ ... Har jeg mon smittet dig?? Sorry! Tak for sidst! Det var så hyggeligt :) OG tak for din hjælp! Vi ses (måske) på tirsdagsholdet ! KH K

Trillemus sagde ...

Jeg siger også tak for sidst. Det var hyggeligt at møde dig og det var en skøn weekend. Sikke en fin thekop - jeg er vild med dronningen indvendig.

Kh Mette

tusindfryd sagde ...

Kære TØSER

Selv tak i er SKØNNE :-)

Bare rolig Kirsten du har ikke æren jeg var allerede klattet fredag morgen og hele familien havde været møllen igennem henover ugen så det var uundgåligt.

Knus

Blogmoster sagde ...

Skøn skøn kop:)

Finurligefinesser sagde ...

Åhh hvor er den altså bare fin den kop, ville ønske de kunne købes på nettet :-) rigtig god bedring til dig....

tusindfryd sagde ...

Tror bestem den kan bestilles ved mail ;-)

Loppe-shoppe sagde ...

Fin kop - og rigtig god bedring!

Marte sagde ...

Den koppen var helt fantastisk!! :) God helg :)