søndag den 20. januar 2013

EngleBasse KIT

Blev du forelsket i Engle Bassen og Kunne du tænke dig at prøve selv ?
 


Jeg lavet nogle kit som indeholder en udførlig beskrivelse af arbejdsprocessen samt tegninger, og alt du behøver i materialer med undtagelse af nåle og rødt til kinderne

Et kit koster 275 kr incl porto og moms.


Er du mere til "ready to go" har jeg syet nogle ganske få stykker....


En færdigsyet EngleBasse incl. "tidsfaktor"og klar til brug koster 600kr incl. porto og moms.


Om du er til Kit og gør det selv eller færdigt arbejde kan du bestille ved at maile mig på dukkemagersken@yahoo.dk.

Nyd Dagen

KH

4 kommentarer:

Mig og Maya sagde ...

Sikken god idé. Knus Heidi

Anonym sagde ...

Kunne man forestille sig sykit til dukker også? Glimrende ide Wenche
Kram Pi

tusindfryd sagde ...

Kære Pi

Nej ikke til de store dukker, jeg har jo skrevet bogen som beskriver hvordan de syes, og materialerne fås hos Tante Grøn svt dem jeg har brugt. Så på en måde er det allerede et kit.
En stor dukke kræver megen tekst og mange billeder og jeg vil ikke kunne lave det bedre end allerede gjort :-)

KH Wenche

Anita sagde ...

Har modtaget kit'et igår, og ihh hvor jeg glæder mig til at komme igang :D