torsdag den 17. januar 2013

EngleBasser

Det er ingen hemmelighed at engle har en særlig plads i mit hjerte.

Ofte har jeg skabt engle af alverdens forskellige materialer.

De seneste dage har jeg arbejdet på SkytsEngle til de helt små.


Mine puslingerne har englevinger.....


Blød velour, stoppet med uld, broderet ansigt, i gribe størelse for de mindste.


På ryggen har de alle fået små fine vinger af grå satinvævet bomuld.....


At sy stjerne øjne på de helt små ansigter er altid lidt af en udfordring....


Altid en fornøjelse med fornyelse.

Nyd Dagen

KH

21 kommentarer:

Line sagde ...

så sød!

helle sagde ...

Den kan man jo ikke andet en ELSKE! Hvor er den fin. Verdens bedste barselsgave, tænker jeg.

Ottesen sagde ...

De er så særlige dine dukker og engle. Helt unikke.

Laura Linder sagde ...

To sjæle en tanke. Sådan en bette sag har jeg også lige lavet :)

Dorte sagde ...

Hvor er den dog bare yndig!!

Sannes Fruerstue sagde ...

hvor er den bare kær :-)

Helle Hindborg Gommesen sagde ...

Den er vel nok sød ;O)

Moster Pips sagde ...

Hvor er hun smuk .
Kan du nu holde dig inden for i dag og ikke noget med en lille tur ind til sommerfuglen

Anne sagde ...

Ej w for søren da. Hvor er den bare vidunderlig!!! :)

Anita sagde ...

Ih, hvor er den skøn:)

Signe Bang sagde ...

De er virkelig søde. Jeg kan ikke helt få fornemmelsen af hvor høje/små de er.

tusindfryd sagde ...

Tak ;-) Dejligt i synes om dem !!

"Basserne" er ca 20 cm i højden.

KH

softearthart sagde ...

Wonderful, cheers Marie

Mig og Maya sagde ...

Åhr, så sød. Måske jeg skal tilføje et par vinger på det lille pus, jeg fik me dhjem fra dukkekurset i foråret? Knus Heidi

søslerier sagde ...

Fantastisk ;)

Louise Woller Skovdal sagde ...

Overhovedet ikke til at stå for!

Ulla Reiche sagde ...

Sikke en skøn engel. Jeg er også vild med engle og har sen stående eller hængende rundt omkring i huset.

Kh

Ulla

Nønne sagde ...

Den er så bedårende!

ReDoir sagde ...

Så fine ting du lager. Nå er det like før jeg går i gang med dukkelaging selv. Har hatt stor glede av din bok.
God helg.
Hilsen fra Hege

Fletværket sagde ...

De er fantastisk smukke. Min datter havde også en sådan da hun var spæd

christine ørum sagde ...

Hvad koster de? Så fine